Brcn0650 bir ay oldu doğum yapalı iç karnım dardı ne kullandıysam fayda etmedi çatlağa, kuzenim söyledi bana da, nemlendirici sürüp streçle sar göbeğini diye, ayva çekirdeğinden göğüs yarası için krem yapmıştım ondan sürüp üzerine peçete koydum streçle sardım duştan sonra, 2 gün durdu daha sonra bir güzel keseledim, siyahlıklar gitti fakat çatlaklar duruyor tekrar sardım bakalım fayda edecekmi. Sende dene derim. Umarım faydalı olur