Asli-yurur 2 aylık bebeğim var bir göğsümde süt çok az yok gibi bişey diğeride 4 saate anca doluyo.suyu çok içiyorum,yulaf ezmesi yiyorm,hurma,incir,bestak,dereotu bunları fazlasıyla denedim başka tavsiyeniz var mı?
Aysbkr Çocuğumda süt alerjisi olduğu için 2 ay mama verip sütümü sağıp dolaba attım ama artık bitti sütüm derken doktor tekrar emzir dedi. Günde 3kere ikişer defa Motilium (mide bulantısı için bir ilaç) kullan yan etkisi süt kanallarını uyarır dedi. 3 gün sonra etkisini görüp kestim zaten. Göğsüm süt doldu . Şiddetle tavsiye ederim
dygumerve Aysbkr emzirirken içilebiliyor mu ki bende ılk kez duydum. Benım beneğim de bir goğsumu almıyordu bende zaten ıstahlı bır bebek değil yeter ki emsi diye hep diğerimi verdim şimdi o gogsum kurudu sayılır. Bebeğim beş aya yaklaşmak uzere doyup doymadığından da hiç emın değilim kilo alımı bu ay çok az oldu diğer gpğsu canlandırmak ıcın her yolu denedım olmuyor bebeğim uykusunda bıle tutmuyor onu. Acaba denesem dediğiniz ilacı bir faydasını görür muyum?
Aysbkr Asli-yurur Bana dua ediceksiniz 🙈 2 ay aradan sonra göğsüöe süt indiğini hissettiğimde çok mutlu olmuştum 😊
Aysbkr dygumerve etki süresi belki bir iki gün değişir ama muhakkak faydasını görüceksiniz . Benimde bebeğim 6 aylık hiç bir zararının olmadığını söyledi doktorumuz . Ben ilacı kullanırkende bebeğimde bir huzursuzluk vs görmedim
Asli-yurur Aysbkr ben ilacı aldm ama günde 1 tanemi içiyodunz siz?birde yan etki olarak bebekte kalp sorunu yapabilir dyo ama
Aysbkr Asli-yurur sabah öğle akşam 2 şer tane toplam 6 tane yani . Çocuk doktorumuz uzun süreli kullanmıyorsun rahat ol bişey olmaz demişti ona güvenerek başladım