Emolii Selam kizlar 2 aylik bebegim var disariya cikardiyim ayagini ince giydirmisim sonradan farkettim eve geldim buz gibi ayaklari sizce hasta olur mu ? :(
Emolii MiniKaya yok degildi kalin tulumu vardi ayaklari acik olan tulumdan ensesi boynu felan sicakdi
MiniKaya Emolii gazı olur canm bitek üşümüş olsa vucudada soğuk olurdu ama sen yinede ayaklarına kalın çorap giydir gazı olursa çabuk atlatsn
Cheddar Emolii üşütürse olur tabi. Ayaktan soğuk almayla hemem üşütmez merak etmeyin anca gazı artar sıcak tutun bol bol
gulrecelim_55 El ve ayakların soğuk olması normal canım üşüdüğünde ense ve göğsünden anlarsın sıcaksa üşümüyor
Emolii gulrecelim_55 evde öyle oldugu zaman bakiyorum da disariyin sogu ayri sonucda bi an korktum bisey olur mu diye cok kalin giydirdim simdi ayaklarini evde
gulrecelim_55 Emolii Allahın izniyle bir şey olmaz annesi sıkma canını gazı olur biraz belki . Biraz ısıt ama iyi düşün iyi olsun