Zeyna_ momm06 benimki 2 aylık kullanıyorum ama koliklikle ne alakası olduğunu anlayamadım gaz ilaci degil çünkü
monaroza1 momm06 7 günlükken ilk muayeneye gittiğimizde yazmıştı doktorumuz evde bulunsun diye geçen gittiğimizde de ikinci ay aşısından önce yarım ver dedi kolikle bir sorun olacağını sanmıyorum ağrı kesici ateş düşürücü sonuçta
Mom44454 momm06 fitil en en en son çare ama ateşte😬 onda bile 40 ı bulmadığı sürece calpol dolven dönüşümlü ilerlemek gerekiyor
Snygnr momm06 kolik diye fitil vermeyin. Fitili çok zor durumlarda kullanın. Hemen ilaca başvurmayın. Beyaz gürültü dinletin. Sarılın. Sakin sakin konuşun.