Anne4 cnm sakın öyle 2 saatte bir falan kaldırma eğer uyuyosa yoksa hep öyle gider bize doktorum 5 saatti geçerse uyandır yoksa uyandırma demişti öyle yapıyorum 1. Ayından beri kendi uyanmıyo bazen çok acıkıp 3 saatte bir bazen 5 saat uyanmıyo ben uyandırıyorum aşırı rahatım :)