Minasu Mom088 mama falan kullanıyormusunuz gayet iyi maşallah kullanıyorsanız da ne mama kullanıyorsunuz bizim kilosu az 😒
Mom088 Minasu ben emziriyordum sadece . Sizin bebiş kaç aylık ve mama kullanıyormusunuz birde kilosu nedir
Minasu Mom088 yok canım ben mama kullanıyorum emzirmiyorum maalesef bide bizim küçük doğdu 2800 doğdu en son 5 kusur du o yüzden size maşallah 🧿🧿🧿🌸
Mom088 Minasu mamadan mamaya değişiyor her mama yaramayabilir. Ama aptamil ve golden goat kullanan arkadaşlarım iyi kilo aldırdığını söylemişlerdi
Minasu Mom088 sma kullanıyoruz canım ama bizde birde biberon reddi falan yasıyoruz ya yemiyor mamayı bir türlü zar zor çıt pıt yediriyorum o yüzden birde sarılık falan geçirdik ilk başta beslenmeden kesildi yani türlü türlü şeyler 🥰