Mervenur48 Buzlukta bilmemde ben temizlenik 3 kg cevizi normal buzdolabina koydum.ekim ayindan beri bitmek uzere.hic tazeligini kaybetmedi.
_ADA_ Mom622626 görümcem fındık, ceviz, dut kurusu hep dolabın buzluk kısmında saklıyor. Çok da lezzetli oluyor.
Semracan Mom622626 hiç bişey olmaz ayıklayıp koyabilirsin ben öyle yapıyorum çıkarınca tatlılarda kullanıcaksam az tavada çeviriyorum 😀 dolap kokusu çıkıyor bnm kokular fobimde😕
3children1mom Mom622626 Ben buzlukta saklıyorum köyden geliyor bir torba babam bir torba eşimin ailesi gönderiyor evim sıcak acıyor bende hepsini ayıklayıp birazını rondodan çekiyorum tatlı v.s için birazını da öyle tüm koyuyorum cocular esim ben tarhanayla (bizim o tarafın tarhanası çerezlik oluyor k.marasin) çerez gibi kışın yiyoruz cayin yanına 😁
3children1mom Mom622626 Yok kiz ekşi olan çorbalık benim dediğim çerezlik incecik cips gibi Çorbalık olan yumruk gibi oluyor cnm😁
Semracan otose_san küçükken 🥰 ben evlendikten sonrada izlemiştim 😀afedersiniz kaç yaşındasınız aynı dönem çocuklarımıyız ben 32 😇
otose_san Semracan 25 yaşındayım bende. aklımda olsa da bayadır tekrar izlemeyi erteliyorum. 2014 yapımı Sailor Moon Crystal adında yeni bi serisi var, ilk seri ile hemen hemen aynı ama çizim farkı var, uygun bi zamanda onu izleyeceğim bende 😅