5 aylık neredeyse oğlum. Bugün ilk kez giydirdim. Yüzüyor içinde 😃 kolu bacağı katlıyorum. O şekilde de kolları bacakları kendinden çifter kat oldu 🙄 içinde bir atlet zıbın bir de ince alt var. Rahatsız olur mu acaba gövde bosbol :) kol bacak katlanmış şekilde. Siz nasıl kullanıyorsunuz?