fatima Ayazz444 3 aydır kullanıyorum bende ilk ay adet oldum. 2. ay çok az lekelenme oldu bu ay daha olmadım
Sumeyra-7 minikkizim merhaba kırk çıktıktan sonra kanama olmasını bekliyomuyuz direk başlıyormuyuz bugün kırkım çıktı
aysetunckilicfirat Ben de 2 aya yakındır kullanıyorum ancak adet olmadım. İşe başlayınca spiral taktıracağım için şimdilik hapı tercih ettim. Öyle kilo aldırma gibi bir durumu olmadı.
Ayazz444 aysetunckilicfirat peki ben ilk defa kullancam o arada başka bişeyle korunmamıma gerek varmı