Bebeğim doğduğunda sakral gamzesinin olduğunu söyledi doktor ve ultrasonla bakıldı. Ucu kapalı sorun yok dediler. Şuan 8 aylık ve sakral gamzesinin içinden siyah tüyler çıkmış az önce farkettim. Tekrar doktora götüreceğim ama aynı durumu yaşayan var mı merak ettim.