Minik_mucizemm Bebeğim 6 buçuk aylık dün arabasına koyup markete götürmüstüm hava biraz esintiliydi gece basladi öksürüğü hala devam ediyo üşüttü galiba öksürüğe ne iyi gelir napmam lazım tecrübeli anneler😔
Egurbuz20 Minik_mucizemm canım ben öksürdüğünde peditustu galiba ismi şuruptan içiriyorum kesiyor hemen
Minik_mucizemm Egurbuz20 yarın sağlık ocağına götürcem ama o şurup kaç aylıktan sonra kullanılabiliyor canim