Esma98 Sünneti kaçıncı ay da yaptınız sonra ki süreç nasıl gelişti ne kadar zaman da iyileşti anneler
Egelim Esma98 3 aylıkken yaptırdık biz, ilk 2 gün biraz zorluyor ama sonra çok rahatladık. İyi ki erkenden yaptırmışım diyorum.
Ssimge Esma98 bende 3,5 aylıkken yaptırdım ilk gün çiş yaparken ağladı daha sonraki günlerde sıkıntı yaşamadık iyiki yaptırmışım
UrasEgeninAnnesi Esma98 3 hafta olacak yaptıralı. 5 aylıkken yaptırdık ortalama. İyiki de yaptırmışız ilk gün zorlandık biraz açlık konusunda onun dışında çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Tavsiye ederim kesinlikle
Esma98 Egelim sünnet sonrası nelere dikkat etmek gerekir bende erkenden yaptırmak istiyorum bu hafta 4 aylığız
Damla_K Esma98 6 aylıkken yaptırdık. Klips yöntemi ile memnun kaldım iyi ki yaptırmısım ve dikişsiz yapıldı pansuman derdi yok enfeksiyon derdi yok. Lokal anestezi aldı
Egelim Esma98 Doktorun verdiği 2 kremi gün içinde 3-4 defa bir peçeteye sürüp, yaranın üstüne kapatıyordum ve yüzüstü yatırmadık 1 hafta kadar, bunun dışında özellikle bir şey yapmadım. ilk 2 gün ağrı kesici verdim her 4 saatte bir.
UrasEgeninAnnesi ed_akd lokal+hafif sedasyonla yapıldı o yüzden 4 saat kadar aç kalmamız gerekti en zoru bu aşamaydı. Sünnetten 1 saat sonra emdi. Memeye çok düşkün o bizi zorladı
Guligul Esma98 40i cikinca yaptirmistik. Hic birsey anlamadan birkac gunde iyilesmisti. Tavsiye ederim 👍
degerlibiri Esma98 2aylık olduğunda yaptırdık işlem sonrası gülücükler atarak geldi yanimiza sonrasında yarım saat kadar mizmizligi oldu onda da emzirdim falan sakinledi ve bu kadar bitti 😊 erken yaptırmak bence en iyisi 👍
yaramaz_bocegim 37 günlükken yaptırdım devler hastanesinde.içeri almadılar bebeğimi geri verdiklerinde sesi kısılmıştı. İlk gün biraz acı acı ağladı. Anladım yani canının yandığını, normal ağlamasından farklıydı. Sonra ağrı kesici verdik kremini sürdük geçti. Sünnetten sonra biraz düzeni bozuldu geceleri uyumadı ama o da geçiyor 🌺
birfincantuzruhu Esma98 33 günlükken yaptırdık ilk çişinde biraz ağlıyor yandığı için 3 güne topladı 40 i çıkmadan iyilesmisti
birfincantuzruhu Esma98 kesinlikle hem açıyı daha az hissediyor hemde hareketlenmeden hemen iyileşiyor
Esma98 UrasEgeninAnnesi biz mama kullanıyoruz . Mamasını yedikten sonra 3,4 saat tekrar yemeden duruyor sünnetten önce yedirebilir miyim?
Eymensmomm Esma98 2aylıkken yaptırdık pek bir sıkıntı yasamadık şükür krem verdi doktorumuz iyileştirdi kısa zamanda
Esma98 Eymensmomm benim oğlum da eymen😇 maşalalh biz de yaptıracağız bu hafta 4 aylık benim eymenimde❣️
Egelim Esma98 Evet ilk 2 gün huzursuzdu ve normalinden bir tık fazla ağladı. Ama kiminin sadece ilk gün huzursuzluk ve ağrı oluyor, küçük bebeklerde çok daha kolay atlatılıyor, sizde biran önce yaptırın, 4.aydan sonra dönmeye başlayacak, çok zorlar sizi.
Eymensmomm Esma98 yaaa oy minik kuzu çok çabuk iyileşir erken düşüyor dikişleri temiz tut sil yıka problm olmaz karton bardak koy cnm
UrasEgeninAnnesi Esma98 lokal anestezi ile yapılacaksa açlığa gerek olmuyor zaten sünnet yaptıracağınız doktor size söyleyecektir. Mama kullanan bebekler için 4-6 saat açlık süresi yanlış hatırlamıyorsam. Sünnetin nasıl yapılacağı yani söz konusu olan