Merhaba anneler,
Benim bebeğim bugün tam 4 aylık oldu doğduğundan beri yağ krem şampuan losyon olarak sadece Mustela markası kullandım ve çok memnun kaldım. Artık daha uygun piyatlı ve aynı kalitede ürünlere geçmek istiyorum.
Sizde neler kullandınız ne kadar kullandınız ve memnuniyetiniz nedir?