Saniyeburak Benim kızımda 5 ay 24 günlük 4. Ay atağı bizi bitirdi 😒 sürekli ilgi istiyor oyun istiyor etrafı gezmek istiyor mutfağa afedersiniz WC’ye bile gidemiyorum . Yinede varlığına bin şükür 🥰
mrvurz Serrakus haha xok doğru bizde 11 Eylül doğumluyuz gazdı atakti derken simdi 2 dışımız patladı doğduğu günden beri hep ayak cok hareketli durduğu yerde durmuyor paşam
Sirius-10 Biz hep ataktayız zaten 5.5 aylığız 😅 saatbaşı uyanmalar mı desem çığlık çığlığa bağırmalar mı.. aah ah zor valla yaşlandım şu uykusuzluk tüketti bizi😭