Diyet olarak yapmadım ama ben de ekmeksiz besleniyorum. Sabah 2 yumurta peynir tahin vs acele yiyorum genelde işe giderken. İşteyken bir avuç kuruyemiş yiyorum genelde. Gelince 5 gibi akşam yemeği yiyorum. Et sebze karışık o gün ne yaparsam. Yanına çorba yine ekmeksiz. Bazen pilav da yerim. Akşam da çayın yanında kuru meyve yemeye çalışıyorum genelde. Kaçamak tabiki oluyor ama sağlıklı olmaya çalışıyorum. Kefir de tüketiyorum bazen aralarda. Böyle yani 2 öğün ve ekmeksiz, emziriyorum ve 1 yaşındaki bebeğimin gelişimi de normal . Muhtemelen Dukan değildir bu ama ortaya karışık bir stil işte neden bu kadar anlattım bilmiyorum 😅 inşallah verirsiniz sağlıklıca tüp mideye gerek kalmadan 😌
Bu arada ben de gebelikte 26 kilo almıştım ama hepsi gitti. Gebelik bitince iştahım da normale döndü bebek büyüdükçe peşinden koşarken zaten gidiyor moralinizi bozmayın bebeğiniz küçükmüş verirsiniz 💕