Senaalya Iyi aksamlar anneler kizimin kiyafetinde yemek lekesi kaldi ne yaptigim cikmadi koskanin leke cikarici kullandim ama cok fazla cikartmadi siz neler kullaniyorsunuz memmun kaldiginiz bir leke cikarici varmi acaba
tardis Senaalya evet ya ben de aynı şeyi soracaktım. Nuk leke çıkarıcı aldım hiçbir işe yaramadı. Önlükler kıyafetler leke içinde kalmış.
3children1mom Senaalya Highenic marka leke çıkarıcı var pembe ve kırmızı kutusu vazgeçilmezim hem leke üzerine döküp citiliyorum hem de makineye az karbonat az da leke çıkarıcı koyuyorum mis gibi oluyor
Tugcesilam Senaalya walla cnm ben bu leke işini bildiğim icin hamileyken almıştm minoris leke cıkarıcı bizim şuan sadece kaka lekemiz var ve hemen üstüne sıkıyorum citiliyorumm hemen cıkarıyor normalde kaka lekesi cıkmıyor inanılmaz memnunum hatta bitiyor gibi tekrar alkcsm trndyoldan almıştımm bazen kendi camaşırımada kullanıyoeumm
MeryemEslem Ay valla bende neler yaptım kaynar suda sirkeli karbonatlı sularda beklettim sodayla yıkadım ardından 60 derecede yıkadım yok çıkmıyo
ErenimBalOglum Senaalya çıkıyor canım lekeler ben özellikle beyazlara kullandım bi tane leke kalmadi oğlum bi ara ishal olmuştu hep kıyafetlerine falan taşıyordu kakası yıkıyordum 90 derece de ama lekeli kalıyordu bende leke çıkarıcı aldım mükemmeldi şuan bitti bime indirime gelmesini bekliyorum alicam yine
Cerennh Senaalya bak frosch ve minioris başta olsun 2.nci olarak e bebegin kendi leke çıkarıcıısı hepsini denedim harikalar
nesliysldl Ek gıda lekelerini sadece biobellindanın 3x diye bir ürünü var onunla çıkarıyorum,cok çektim bu konuda benim vazgeçilmezim bu valla
Gamzeser Senaalya e bebekte babay me nin leke cıkarıcı var makinaya atıyorsun kızım 1 yasında 6 aylıkken beri kullanıyorum hiç sıkıntı çekmedim daha