11 günlük anneyim ve sezaryen oldum. Dünden beri sağ taraftaki dikişimin hemen üstü şişti ve sertleşti sanırım ödem oluştu. Doğumumdan 3 gün sonra kontrole gittiğimde doktorum sol kısımda hafif ödem var ama korkacak bisey yok sürekli batikon sür demişti. O zaman ki bu kadar büyük ve sert değildi göbeğimde aşşaya doğru indi iki gündür tam şişliğin üstüne doğru katlandı ve acı veriyor. Doktorum iltihap ya da dikislerde açılma olursa hemen gel onun dışında gelmene gerek yok demişti ama bu sislik beni cok huzursuz ediyor ve korkuyorum böyle kalırsa yada iyice şişerde dikisime zarar verirse diye. Buna benzer bişey yaşayanıniz oldu mu ve sonradan geçti mi ? Birde tekrar doktora gitmelimiyim yoksa biraz daha beklesem mi bilemedim ?