Nergisim09 Merhaba canım öncelikle Allah şifa versin inşallah bir an önce geçer bende yaklaşık 2 ay çektim mikostatin kullandık sürekli karbonat ile temizledim ama yok geçmedi fayda görmedim. Normal içtiğimiz soda (maden suyu) sürebilirsiniz göğsünüze o iyi geliyor ☺️ bebek için de kesinlikle eczaneden karadut surubu almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bana da burdan bir arkadas önermişti ve aylardır denedigim onca şey bu şurup sayesinde 2 günde geçti temiz beze dök sil dilini birde yarım çay kaşığı diline akıttım sürekli. zaten dut pekmezi de ağız yarasına birebir ya deneyin insallah şifa olacaktır. Herhangi bir zararı yoktur araştırın isterseniz iyi geceler diliyorum ♥️