Minnossareannesi
Evet doktorumuz önerdi - sadece mama yiyor çünkü 2 aylık olduğundan beri 😔 vallahi çok şükür o kadar seviyor ki kaşıkla bişey yemeyi maşallah nazar değmesin diyeyim 🧿 yoğurt elma ve muz verdim 3er gün, meyveyle başlarsan sebze yemez dediler, başka meyve de kalmadığından sebzeye geçtim, brokoli ve balkabağı verdim. Brokoliyi yedikçe gülücükler attı, konuştu, verdikçe yedi 😂 büyüdükçe tatları daha çok ayırt etmeye başlıyorlar ya, red ondan oluyor sanırım, 4 aylıkken her şeyi yiyorlar, umarım böyle devam eder. Brokoliyi hatta pütürlü verdim minik minik, öyle de yedi. Sindirimi hazırsa erken sorun olmuyor sanırım çünkü herkes çok erken, çok gaz yapar diyor ama 3-4 günde bir ıkınarak kızara bozara zorla kaka yapan oğlum tadıma başladığımız ilk günden beri her gün kaka yapıyor ve kaka yaptığını kokusundan anlıyorum artık, hiç ıkınmadan zorlanmadan yapıyor. Zeytinyağı bile koymuyorum içine halbuki verdiklerimin. Gazı da kendisi çıkarıyor sürekli, hiç huzursuzluk alerji gibi bir durum olmadı çok şükür şimdilik 😃 Ama tabi bu benim deneyimim, her çocuk bir olmuyor, umarım sizin bebeğiniz de sorunsuz atlatır tadımları 🥰🥰