Aslında buraya yazıp yazmama konusunda çok kararsız kaldım. Bir kaç gün önce inatçı yüksek ateş nedeniyle oğlumu acile götürdük. Yaşadıklarım,sahit olduklarım biraz canımı sıktı açıkçası. Kendi açımdan değil ama her hastane herkese karsi boyle mi acaba diye merak etmeye başladım. Eğer öyleyse yazık gerçekten. Tam bir ticarethane mantığıyla hastane acili işletilmesi, el kadar çocuklara bu şekilde yaklasilmasi gerçekten çok acınası bir durum. Sizler neler yaşadınız/yaşıyorsunuz acaba özellikle özel hastane acillerine başvurduğunuz da? Karşılaştığınız standart prosedürü merak ediyorum. Hemen bir damar yolu açılıp serum takılıyor mu çocuklarınıza mesela? Biraz bu konuda sohbet etsek ya