Normal doğum yapanlar göbek kalmasın diye ne gibi önlemler aldı acaba 17 gün oldu ben doğum yapalı ☺️170 boyum 68 ile doğuma girmiştim şuan 58 kiloyum ama karnım yusyumuşak ve yaygın tamam çok yok ama genede ben rahatsız oluyorum ilk kızımda da bişe yapamamıştım bundada yapamadım henüz ne gibi önlemler aldınız acaba ♥️