Mmbd Merhaba kizlar, 1 ay 11 gunluguz daha demin kayinvalidemdeydik oglum cok huysuzlandi sanki gazi varmis gibiydi ama hic boyle gormemistim onu cok bagirdi agladi apar topar eve geldik bi banyo yaptirdim simdi yatagina koydum sakinlesti bakiniyor uyucak gibi... sizce Neden orada cok huysuzlasti? Acaba yer mi yadirgiyor yoksa gaz sancisi mi vardi gercekten anlayamadim ama sancisi olsa Evde de dévam eder degil mi ? Tecrubeli anneler cevabinizi bekliyorum 🙏🏻
Mmbd AnneVeKuzusu bana gore evdeki duzeni istedi ama ilk defa yapinca da biraz panik oldum aldim Bebisi hemen geldim..carsamba gunu de kucuk bi isim vardi sanirim birakamicam boyle olursa babanneye :/
Mmbd Jelibon y’a olabilir ilk gittik cunku duruyordu problem yoktu sonra iltifatlar gelmeye basladi Tabii babanne ve dededen sonra biraz bakindi bakindi cildirdi hemen kayinvalide sutun mu y etmio dio oradan yani ne alaka degil mi bebek bu bicok seye aglar
Jelibon Mmbd büyükler hemen anneyi suçlar canım takma sen belki ortam yabancı gelmiştir belki gaz sancısıdır. Hemen sütün yetmiyor vs derler he de geç.
EmirMert Mmbd Gaz sancısı evdede devam ederdi dimi diye sormuşsunuz, belkide gazı vardı ve banyo yaptırdığınız için rahatlamış olabilir mi acaba?
Mmbd EmirMert arabada zaten sakindi eve adim attik sustu yani gaz sancisi dusuk ihtimal ama banyo rutinimiz var hergun sonra da pijamalarimzi giyip yatioruz y’a onlari aradi y’a da nazar artik bilemiorm ama carsamba da birakmam lazim kayinvalideme nasil olcak bilmiorm bakamaz gibi gelio eli ayagina dolasti oglum birden kipkirmizi olunca
EmirMert Mmbd Oluşturmuş olduğunuz rutini aramış olabilir aynen. Düzenli olarak uyguluyorsanız alışıyorlar hemen.. Belkide banyo saati gelmişti ve bu yüzden huysuzlaştı? Tabi babaannesi için de kolay değil canım, sonuçta canının canıı..