Gizemayaz bende Pedagojik olarak okuduğum kitaplarla, uyku eğitimi veren doktorların yöntemi çelişkili buldum. Kimi diyor ki kesinlikle her ağladığında yanına gitmeyin ağlasın alışacak. Ama pedagoji bebeğin size ihtiyaç duyduğu anda ona sarılın sakinleştirici olun yoksa ilerde bazı duyguları özellikle güven duygusu zedelenir. Sonra kendi tecrübelerime bakarak zamana bırakın derim. Benim bebeğim hiç uyumazdı sabaha kadar kucakta pış pış sonra ayağa alıştı büyüklerden şimdi de bana sarılıp uyuyor. Yatağına koyuyorum oh mis. Her bebek kendine özel ve farklı yaşam tarzında doğuyor. Düzeni siz kendi yaşam tarzınıza göre ayarlayın içinize sinen doğrulardan yola çıkın derim. 🙏🏼