Mammamiya Yeni çıkmış galiba bio naturel . Normal sleepy kullanıyorum acemi dönemimde bağlamayı beceremediğim günlerde sızdırıyordu şimdi sadece iz yapıyor sizce bio natureli mi alsak
Epifenomen-gkc Mammamiya ben de izden sebep bio ya geçtim minimum iz yapıyor sadece o da Her bezdd var ( lastikten ötürü) daha da yumusak tavsiye ederim
BaraninAnnesi Mammamiya bende bio denemek istedim ama kimse memnum degil yanı yorumlar o şekildeydi 4 numara baya iz yapıyordu suan 4+ kullanıyoruz memnunun sıkıntı yok.
Mammamiya Epifenomen-gkc ya teendyolda yorumlar çok olumlu görünse de güvenemedim sleepy normal olan çok iz yapıyor
Epifenomen-gkc Mammamiya bence bir şans verin küçük pakedine. Beden olarak diğer sleepy den biraz daha geniş kalıp. Daha rahat oluyor onun için
Omom Mammamiya evet gayet memnunum. Normal sleepyden çişi çıkıyordu ama bu iyi geldi bize. Fiyatı da uygun
Gunes55 Mammamiya o da iz yapiyor. Ic lastikleri koparip kullaniyorum. Prima pure uzerine bez tanimam sabah tak kaka yoksa istersen aksam al kafa rahat popo kuru ama ben artik beden bulamiyorum. Bio natural kullaniyoruz suan mecburen