Sağdığım sütlerin ısıtılması konusunda beceriksizim birde buzluktan çıkınca metalik tadı olması😪 ziyan olsun istemiyorum işe de başlayacağım ısıtıcı kurtarıcım olur mu? Memnun musunuz ve hangi marka tavsiye edersiniz?
ısı ayarını kendisi mi yapıyor nasıl oluyor?