Kizim 3gundur geceleri oksuruyor burnunu açınca cok rahat uyuyor ama tikalyken hep oksuruyor doktora gotrudum boğazı enfeksiyon kapmış dedi antibiyotik öksürük şurubu agri keisci yazdi yazdı içim rahat etmedi doktorun yazdığı ilaclari almadim ama hic atesi yokk atesi olsa hemen başlardim ilaca dun gece cok iyiydi bir defa bile oksurmedi peteği çok kıstım arada camı açtm cok rahat uyudu az önce uyuttum tekrar öksürük başladı burnu temizledim şimdi rahat uyuyor esim tutturdu ilaclari alalim diye ben sanmıyorum boğaz enfesiyonu olduğunu atesi yok gayet oynuyor geziyor hic hasta hali yok halsizlik fallan bundan 6ay once gene burnunda tikalik öksürük vardi saglik ocagi cigerlri dolu demisti gene bir suru ilac yazdi almadim acile gittik acil film cekti cigerleri temz dedi kafam iyice allak bullak oldu esim tutturuyo ilaclari allalim diye gerek varmi sizce tecrübesi bilgisi olan yardimci olursa cok sevinirim