Benim hep ikiz bebek hayalim vardı. Olmadı, bebeğim 4,5 aylık. Bir tane daha bebek yapıp üst üste, birlikte büyümelerini istiyoruz eşimle. Ama ben bebeğimi emziriyorum. Mamaları da sevmiyor sütüm azaldığında vermiştim içmemişti. Hamile kalınca süt azalıyor mu, emzirmeye devam edeceğim çünkü doktorum doğuma kadar emzirebilirsin sorun olmuyor dedi. Ben regl olunca bile sütüm azalıyor😞(henüz hamile değilim istiyoruz allah nasip ederse)