26262626 Aniden düz yatarken bir çay bardağı kadar kustu. İlk defa bu kadar çok kustu neden oldu böyle. Bilen var mı? Üşüttüm mü acaba. 2 ay 6 günlük.
Mom088 26262626 benim kızımda o dönemler kusardı doktor normal olduğunu söyledi ama üşütmüşte olabilir takip edin bu şekilde devam ederse bi doktorunuzu arayın derim
seda84 26262626 O aylarda çok normal benim oğlum yatak yorgan batirırdı korkudan elim ayagim titrerdi ama bitti cok şükür 4.ayimiza girecegiz 😊
AmazonMom 26262626 ben farklı zamanlarda 2 kere çok aşırı emzirmiştim gazını çıkarmaya uğraştım çıkarmadı uyuyordu yaturdım ve bir çaybardağı kusmuştu fazla emzirme
26262626 Mom088 canım benimkide kusar ama bir çay bardağı kadar çok fazla değil mi sizinkide mi öyleydi
Havuctursusu Bir cay bardağı kadar kusma biraz fazla, doktorunuza danisin, onun dışında emzirme sonrasi direk yatırmayın dik sekilde gazini çıkartın. Ve ayaklarini üşümesin vucudunu sıcak tutun
Mom088 26262626 acile gittim doktor birşey olmadığını normal olduğunu söyledi . Bazen çok emdikleri için oluyormuş öyle. Ama eğer çok sık olursa reflü olabilir yada üşütmüş olabilir o yüzden takip edin çok sık olursa doktora gidin . Birde doktor azar azar sık emzirin demişti