Sevimliannee marhabalar
konunun üstünden uzun zaman geçmiş ama yazarsanız çok sevinirim. Toz alerjiniz tamamen geçtimi tekrar nüksetmedi dimi ?bizim kızda da var geçmezse diye cok korkuyorum astıma felan çevirir diye cok üzülüyorum 🙁daha 20 aylığız 😩