Cherryblossom Arkadaslar sagma makınasının temızlıgını nasıl yapıyorsunuz? Herseferınde kendı deterjanıyla yıkayıp sterilize makinasına koyuyorum ben ama yorucu oluyor sure acısından da cok beklıyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Fatosemir Cherryblossom deterjan kullanmıyorum açıkcası güvenemiyorum çünkü ılık su da yıkıyorum sonra kaynamaya bırakıyorum
MotherQueen Ben sağarken normal suyla yıkayıp kaynatıyordum ama emzirme danışmanım gün içinde sağımdan sonra parçaları buzdolabınd saklarsan, günde 1 kere yıkamış olursun. Devamlı yıkamana gerek yok demişti ♥️
MotherQueen Cherryblossom önemli değil ☺️ evet bende baya hafiflemiştim öyle yapınca malüm 1000 tane parçası var 🙈