Ahsenimveben Bebeğinizi uykuya geçirirken ne yapıyorsunuz Benimki emiyor çok zorlaniyorum siz neler yapıyorsunuz lütfen yardım edin
yavrukussss Ahsenimveben kucağıma alıyorum emzik verip pispisliyorum bazende beşiğinde emzik verip bir iki sallıyorum o kadar 😍
mrveefe12 Ahsenimveben sıkıca kundak yapıp göğsüme yatıyorum emzik veriyorum pişpişleyip sallıyorum 10 saniye içinde gözleri kapanıyor en kolay bu şekilde uyuyor kokumu alınca rahatlıyor sanırım sonra beşiğine koyup birazda orda sallıyorum ama bazende direniyor bu dönemlerde bi düzen olmuyor maalesef
Ahsenimveben mrveefe12 kundak yapmayı epeydir bıraktım ben elleri çok oynat kızımın ama deneyeyim bir B3nde de emince sanıye de gözünü kapatıyor koku ilr mi alakalı anlamadım gitti
Berilece01 Memede uyuyanlara imreniyorum resmen.🙈 2 ay 28 günlük çarşafta sallıyorduk fakat evde tek olduğum zamanlarda benim için yorucu oluyordu şuan kundaklayıp ayağımda sallıyorum 🙄
Ahsenimveben Berilece01 valla hiç imrenme çok zor oluyor boyl3 de uyutup besig3 koyunca gözler açılıyor ve sallıyorum tekrar
Keremkids 2 ay 20 günlüğüz meme+mama olarak gidiyoruz gece mamasını veriyorum yattığında 5 dk sonra uyuyor 7 saat sonra kendi uyanır emziriyorum bu şekilde kesinlikle gece uyanmaz ve uyandıramam da
Keremkids Elifhakan12 Doktorumuz 6 saati geçmesin dedi aslında ama uyanmıyor uyandıramıyorum doktorumuzda ne zaman acıkırsa öyle kalkar bırakalım uyusun dedi ve uyuyor yapıcak bişeyim yok malesef
Keremkids Ahsenimveben akşam 11.30 yadq 12 de mama veriyorum sonra beşiğine yatırıyorum 5 dakika içinde uyuyor gece hiç kalkmaz sabah uyanıyor
canlihayat Ahsenimveben Ben ağzına emzik verip göğsüme yasliyorum. Pilates topu üzerinde beraber zıpliyoruz uyuyor. Benim de kollarım ağrimiyor. Bakıcısı ana kucağında sallayarak uyutuyor.