Nisadnc42 Kızlar bebegim üst iki dişini cıkarıyo alt dişlerinde normal cıkmıstı üst dişin ucu cıkmıs cok hafif görünüyo ama kırmızılık var kan gibi duruyo oyle olan varmı normal mi?
ikizerkekannesi Nisadnc42 benim ikizlerimin ikisininde zor çıkan dişleri kanadı ağzının kenarından salya ile kan akmışlığı vardır
AloneMom Nisadnc42 benimde 15 aylık kızımın ilk azilar çıkıyor şuan uçları kanlı dediğiniz gibi.normal yani