BrcnBlgn
Böyle genelde olmuyo ztn.uykusunun birini 2saat uyuyo öle az uyusa 3.uykuyu kendisi de ister ztn.baktım çok uykusu geliyo 3buçuktan sonra yatırrım istersen 3.uykuya ha yok gelmiyorsa gece uykusuna erken geçer.ona göre ben şekillenirim.önce kuralmış yok şu kadar uyacakmış fln dedim kendimi de onu da yıprattım uyusun diye saatlerce beşikler kucakta gezmeler dakiklarca ninniler ama kalmadı hiçbiri çok şükür