Merhaba sevgili anneler ☺️ Size bişey sormak istiyorum bebeğim şu an 52 günlük ♥️ ben bebeğime sütümü sağarak veriyorum aranızda sütünü sağarak veren var mı ? 2-3 saate bir mi besliyorsunuz ? Biberonda kal ml veriyorsunuz her beslemede ? Ben 120 ml veriyorum 2-3 saate bir. Kim görse çok veriyorsun diyor size sormak istedim siz kaç veriyorsunuz