2 ay 20 günlük bebeğim benim rahatsızlığım dolayısı ile emmedi mama ile besleniyor ancak 2. Ay aşılarından sonra asla kendi isteği ile mama yemiyor sürekli reddediyor vermessem saatlerce istemiyor zorla savaş halinde mama yiyoruz ondada ancak 90 CC yiyor ne yapıcam artık psikolojik olarak çöktüm sürekli ağlama halindeyim biberon elimde sürekli mama yesin diye dua eder hale geldim başına gelen varmı neler yaptınız doktora götürdüm herşey normal alerji yok idrar temiz kan testleri normal allahım bu nasıl bir sınav bebeği yemeyen anne için hayat gerçekten eziyet ve ayrıca çevre faktorü bebek 5900 kg 61 Cm en yakınların yemesi lazım beslemen gerekiyor çocuk zayıflar erir gider sen zorla da olsa yedir gibi acayip saçma yorumlarla sanki ben yedirmiyorum gibi iyice psikolojimi bozuyor lar herşeyi takar her lafı yanlış anlar hale geldim evde bir gram huzur kalmadı sürekli sinirli agresif haldeyim 🥲🥲