Linamommg Kızlar bebegım uc aylık sızınde benegınızın gozunun ustunde kızarıklık varmı hafıf kabuk da var cok az
Ademciginannesi Linamommg benim bebeğim de 3 ay 4 günlük bizde de var son zamanlarda kızarıklık ama elini gözüne çok götürüyor ondan sanırım biz korkup göz doktoruna da gittik bir şey çıkmadı çok şükür. Bu ay ellerini çok fazla bir yerlere götürüyor tanımaya çalışıyormuş sanırım bir şey yoktur ama içiniz rahat etmezse bı göz doktoruna baktırın
Yankiii Linamommg 2 aylik oğlumun gözünün üstünde var kızarıklık küçük kılcal damar gibi doktora sordum port şarabı lekesi yani bir çeşit doğum lekesi dedi
Ebru41 Linamommg Linamommg benim bebeimde 2.5 aylık sağ gözü üstü hala kızarık bi gidiyor bi geliyor sanırım bebeklerde olıyormuş bu
denizanasi3 Benimde bebeğim 37 günlük aynısı bizde de var,annem sütunden oraya da sür dedi yaptım bir umut ama😁 fayda olmadi
Linamommg Ademciginannesi bır ayken goz doktoruna goturmusruk zaten kuzum görne ıcın kızarıklı doktora sordum oraya nemlendıremeyız kurulukdandır dedı