Kızlar 8 aylık bebeğim var sezaryanla doğum yaptım fakat 2 gündür rahim içi ağrısı oluyor idrar yaparken ağrı giriyo yada oturduğum da ağrım oluyo sizce sebeb neyden kaynaklıdır enfeksiyon desem değil idrar da yanma yada sık sık wcye gitme ihtiyacım yok uzun süredir ilişkiyede girmedik