Kızlar selam 4ay önce dogum yaptım hala adet olmadım ama dün gece ve bu sabah tuvalette peceteye böyle seffaf akıntının icinde ip gibi kırmızılık geldi acaba adet mi olmaya başlayacagım? Bi yandan da ya hamile kaldıysam diye de korkuyorum prezervatif kullanıyo eşim kontrol ediyor ama yine de insanın içine bir kuşku düşüyor..suan daha oglum cok minik ve psikolojik anlamda da bir hamileligi daha kaldıramayabilirim. Adet söktürücü bişeyler yapmak istiyorum hamilelik olmaması icin bildiginiz bir şey var mı ilaç dısında? Suan emzirdigim icin ilac kullanmak istemiyorum çay vb. bitkisel bi öneriniz var mı?