ikiprensannesii2 Oğluma kullandığımız bebe sampuanını kullanıyoruz ailece, hemde duş jeli olarakta kullanıyoruz temiz içerikli olduğu için. Kıl tüy temizliğini evde kendim yaparım her ay reglden sonra komple temizlik. Saçlarım zaten boyalı değil, ayrı bir bakım yapmam. Buharda sebze haşlanacaksa, haşlama bittikten sonra buhar banyosu yaparım yüzüme mis gibi 😊 Birde regl olduğum süre içinde oje sürerim, başka zaman sürmem 😃