3 ay 10 günlük oğlum dünden beridir 4. Ay atağına giriş yapmış bulunuyor. 4. Ay atağındaki uyku gerilemesinin kalıcı olduğunu okudum bir çok yerde. O yüzden uzun uyuyabildigi hangi şekilde öyle uyutmaya karar verdim. Memeede uyutma hariç. Normalde üzerime yatırıp piş piş yapıyordum sonra yatağına koyuyordum uyuyodu. Ama dünden beridir saatte 1 uyaniyor yatırıyorum 10 dk sonra yatağında kıpırdanmaya basliyo uyaniyo yine kucağıma alıyorum falan , uykuya kucakta devam ediyor. Bugün gündüz uykusunda yanıma yatırdım o şekilde devam etti. Sizce iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim. Doğduğundan beri ne ayakta salladım ne de memede uyumasına izin verdim hani memede uyuduysa bile hafif sürüp uyandırdım sonra devam ettirdim uykuya. Çünkü 4. Aydan sonra uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ve zor bıraktıracagim şeylere baştan alışsin istemedim. Ama uyku gerilemesini minimuma indirmek içinde dediklerimi yapıyorum. Hatta emziği biraktirmistim emzik veriyorum dünden beridir. Tecrübeli anneler fikir verebilir misiniz nasıl atlatmaliyim bu 4. Ay uyku gerilemesini. Günde 3+1 uyku yapar bu uykular bazen 30 dk, sonra benim uykuyu uzatmaya çalışma çabalarımla 1.5 saate tamamlanır. Ben bu duZeni korumaya devam etmeye çalışacağım ama fikirlerinize de açığım.