Merhaba anneler sezeryanla doğum yaptım 26 gün normal kanamam sürdü sonra akıntı beyaza döndü 30. Gün adet oluyor gibi kanamam oldu yaklaşık 9 gün o sürdü o zamandan sonra da az az kanamam oluyor lekelenme şeklinde 52 gün oldu doğum yapalı hala devam ediyor bu şekilde normal mi böyle olması benim gibi olan var mı bilgilendirirseniz sevinirim