zeynepela2 Kızım 23 no ayakkabı giyiyor ama sıkıyo artık 24 no Adidas alıcam tam olur ama dünya kadar para verip 6 ay giymesi var 25 no mu alsam yoksa Adidas almayıp uygun bişi mi alsam help me
GoGirl zeynepela2 25 alabilirsiniz bence biraz buyuklukte skntı yasamiyorlar ben hep oyle aldim 6 yasinda tam olan hemen kuculuyor biraz burun mesafesi olunca iyi
SelimeliS zeynepela2 bende ayakkabi alicam ayni kararsizlik icindeyim 13 cm suan ayagi adidasta 23.5 numaraya denk geliyor 25 alsam cok mu buyuk olur rahat eder mi bilemiyorum
GoGirl zeynepela2 ay olarak kac giyiyorlar hatirlamiyorum ama o zamanlar deneyerek aliyoduk ben mutlaka parmak ucuna bastirinca bosluk olacak sekilde aliyodum bastirinca bosluk oluyodu yani 1 numara kdr