Sssby Oğlum 1ay 16 günlük hem meme emiyor hemde aptamil mama içiyordu 2. Kutusunu bitirmek üzere mamayı istemiyor biberonu diliyle ittiriyor iki gündür farklı bi mama mı denesem acaba fikri olan fikir versin lütfen teşekkürler.
Minasu Canım biberon reddi bence sizin ki bizim de öyle 2 aylığız biberon reddi yasıyoruz kaç tane mama denedik kaşıkla yiyor hepsını ama biberona gelince ittiriyor maalesef 🤗
Sssby Minasu evet biraz önce kaşıkla denedim onu içiyor biberonu da kötü değil aventin çok güzel iciyordu biberonla da niye böyle oldu birden anlamadım
snowflake Aptamili bende kızımda kullanıyordum sonra doktor önerisiyle sma ya geçtim çok gaz yapıyordu kızıma hatta 23 günlükken gaz birikmesi yüzünden çok siddetli kusmuştu bogazına kacıp hastaneye zor yetiştirmiştik
Sssby snowflake maması bitmek üzere alacağımı sma mı alsam bilemedim ikinci kutusu bu bu zamana kadar gayet iyi içiyordu ama gazı da çok var mama mı yapıyor acaba ben bu çocukta acemi oldum çok değişik 4. Çocuğum 😂
Minasu Sssby aynı biberon bizde de var aventin avente geçtik geceli red etti zaten yediremiyorum mamasını
snowflake Benim ilk çocugum 😁 malesef ki aptamil gaz yaparmış doktorumun önerisiyle sma optipro ya başladık cok sükür gaz sorunu olmuyor pek fazla