AlpAnnesi94 Birkaç gündür bu konularla alakalı post açıyorum ama kimse görmüyor mu acaba🤦🏼♀️ Bebeğim diş çıkarma döneminde ve 4 gündür ishal çok az az ve sık sık kaka yapıyo bazen katı bazen sıvı şeklinde. Doktor maflor damla verdi ama geçmedi. Başına gelen var mı? Bu diş dönemindeki ishal ne zaman geçer? Normal midir? Gürültülü şekilde yapıyo hep kakasını . Kendi huzursuz keyifsiz değil ama günde 7-8 kaka yapması çok korkutuyo beni.
cileklimilk AlpAnnesi94 bizde 7 aylık olduk alt iki diş 5 aylıkken üst dişlerde uçları yenice gözüktü hafif kabızla atlatıyoruz ama dediğiniz konuda bi bilgim yok geçmiş olsun üstte kalsın 🌸🌸
Navle AlpAnnesi94 canım geçmiş olsun , mukusun yanında kan da var mı kontrol et bence. Alerjisi olabilir benim bebeğimde çok sık ve gürültülü kaka yapardı en son kanda çıkınca alerji dedi dr, bir aya yakın diyetteyim
AlpAnnesi94 cileklimilk Bizim damakları şiş ve aşırı kaşınıyo. Bi patlayamadı. ateş falan yok ama 4 gündür bu ishalin nedenini bulamadım dişten mi bilemiyorum. Sağ olun
AlpAnnesi94 Navle Malesef emmiyo anne sütü almıyor.mama alıyor Şuan yediklerini 3 gün kuralıyla vermiştim zaten. Farklı birşey vermiyorum kan yok çok az az mukus var. Eğer alerji varsa ishal bu kadar uzun sürer mi?
Navle AlpAnnesi94 benimkinin de her bezinde kaka oluyordu ama diyete gireli olmuyor,ishalmiydi bilmiyorm ama kilo alamamıştı bir ay boyunca.Doktor çok sık kaka yapmasını alerjiye bağlamıştı canım. Bi git istersen doktora enfeksiyon falan da baksınlar ondan da olabilir
Navle AlpAnnesi94 şuan deneme yanılma yöntemi yapıyoruz kaka testinden birşey çıkmadı deri ve kan testi yaptırcaz ama kanatlı hayvan eti , süt ve ürünleri , kuruyemiş, yumurta , pirinç yediğimde kakasında kan oluyor canım
kahvekokusuu AlpAnnesi94 bizimde 4 gündür ishal sık sık yapmiyo ama yapinca gürültülü ve sıvı yapiyor 2 gun ates vardi doktora gitmedik geçti evde ates düşürücü verdim bugunde kakasinda mukus görünce gittik simdi geldik antibiyotik verdi 7ay 14 günlük halen dış çıkaramadı cok zorluyor dişler
AlpAnnesi94 kahvekokusuu Bizimde aynı durum aynısı. Ama ateş falan yok damaklar şişmiş. Bugünlerde çok kişiyle görüştük malesef enfeksiyon olabilir bizimde. Biİmde gürültülü yapıyo
AlpAnnesi94 Ruzgarcan Afedersiniz sümük gibi hatta sümük. Uzuyo da uzuyo kakanın içinde. Goggle yazarsanız görselde var.
Ruzgarcan AlpAnnesi94 bizim bebekte biraz değişi var yeşil ama tarif edemiyom suan acaba kötü bir biseymidir
AlpAnnesi94 Ruzgarcan yeşil sarı yani kakanın renginde olabilir ama sümüksü bir yapı. Alerji,enfeksiyon belirtisi deniliyor. Bizde ara ara oluyordu kakada ama doktor olabilir demişti bazen. Ama şimdi ishal ve her kakasında var