Merhaba o civarda doktor bilmiyorum ancak Üsküdar da çok muhteşem bir doktorumuz var, siz sormadan tüm bilgileri paylaşıyor. Çok ilgili alakalı, ben gidip de memnun olmayan kimseye rastlamadım. Özel muayhanesi var, ücreti de orta şekilde. Tahlil falan istediğinde devlette yaptırıp götürebiliyoruz. Herşeyden önce gerçekten çok babacan bir doktor. Mustafa Aydın doktorumuz. Bu civarda olup da tavsiye bekleyenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Sizinle ve bebekle iletişimi enerjisi muhteşem.