Lalinmoms benim eşim annem babam hepsi aynı hafta pozitif çıktılar ama aşırı hafif semptomlarla atlattılar çok şükür. Kızım bir gece ateşlendi sadece, test yaptırmadık daha küçük diye. Doktor öksürük olursa yahut ateşi üç günden uzun sürerse getirin hastaneye demişti i. Çok geçmiş olsun şimdiden, acil şifalar sevgiler