Minnosunannesi benim de 13 günlük bir bebeğim var sezeryan annesiyim hastane de biberonla ilk sütünü ve mamasını verdiğimiz için sanırım; emmeyi reddetiyor, süt sağıyorum gece gündüz çok su içme miktarına göre çıkan ml değişiyor bazen iki göğüsten 150 ml çıktığı bile oldu... Üzülmeyin zamanla artar, anne sütü vermeye devam edin yeter ki... Bir de yeniden sizi emmesini istiyorsanız kaşıkla verin sağdığınız sütü bende öyle yapmaya çalışıcam bundan sonra...