B3238 Arkadaslar benim bebegim emerken uyuyordu ancak son zamanlarda öyle uyumuyor, uyumayınca da huysuzlasiyor. Siz nasil uyutuyorsunuz? Hiç ayakta sallamadim, oyle mi yapayım artık? Şu an 4,5 aylik
Twinmomdd B3238 Bence sallama işine hiç girmeyin direk yatakta kendisi uyusun o şekilde bir yol izleyin. Benim ikizlerim büyük 29 aylık olacağız beşiğe koyarım kendileri uyur
0101adana B3238 altı aydır hep sallayarak uyuyor ancak yarın uyku eğitimine başlayacağım inşallah başarrırz
Demet_k B3238 benim kızım 3 aylıkken beni emmeyi bıraktı. Oyüzden emerek uyuma olayımız bitmişti. Sonra ayakta sallamaya başladım ama saklarken çok ağlıyodu sevmediğini anladım. Sonra çok araştırdım sallamak gerçekten çok zararlı. Şuan sizinki 4 buçuk aylık mış ben 5 aylıkken alıştırdım yani tam zamanı. Yatağına koyun eğer emzik alıyosa çok iyi. Sonra ağlıyacak tabi önce pış pış diye poposun vurun yavaş yavaş ninni söyleyin. Bir iki böyle yaptıktan sonra yavaş yavaş popoya vurmayı da bırakın öyle öyle alışıyorla. Instagram’da bebek ve uyku sayfası var uyku uzmanı onun dedijleirni yapmanız yeterli olacak. Ben pek anlatamadım🤗
ecrinprenses B3238 sallamaya alıştırırsanız sürekli sallanmak isteyecektir sizde sabahlara kadar sallamanız gerekecek biraz emzirdikten sonra yatırıp pış pışlamayı deneyin bence bebeklerin hoşuna gidiyor genelde
Kardi_13 B3238 yanında yatıp meme veriyorum öyle uyuyor yada elini emiyor kendi kendine uyuyor hiç sallamiyirum
BARKINATLAS B3238 ilk 2 ay emerken uyurdu ama kolik bebek olduğu için daha sonraları uyumadı önce kolumda biraz sallardım uyurdu.şimdi 6 aylık 2 aydır ayakta sallayıp uyutuyorum 5-10 dk arası sürüyor.geceleri hala emerken uyuyor.birde sabahları kendi elimle oynarken uyuyor.ama öğlen ve akşam üzeri mecbur sallıyorum.
Sedaahmet B3238 bence direk beşige alıştirin. Emzirin uyutun, uyuyunca beşige atın. Eger tekrar uyanirsa sallayin hafif hafif, öyle alıştirin. Ben emerek uyutmaya aliştirdim malesef. Birde annemler hep ayaginda salladigi icin ayakta sallanmaya da alişti kızım. Gece bazen ayakta sallayarak uyutuyorum 🤷♀️ 9 aylik kızım
Adige3062 Önce emziriyorum uyanikken kucagimda bi iki pış pış sonra besigine yatirip cibinliginin tülüyle oynayarak uyuyor mizirdandiginda kucagima alip sarilip öpüyorum geri yatiriyorum
laktas B3238 poposunu pış pışlayabilirsiniz yavas yavas. Ayakta sallamak yorucu. Ben hep yanjnda yatıp emzirrerek uyuttum ve kısa sürede uykuya dalar.