Bebeğim 6 ay 14 günlük. Memeye düşkün biri değil. Gece memede uyur. Mayişıkken birde meme emer. Gündüz emdiği 5 dakika bile değil. Her yolu denedim. Uzanarak emzirme ayakta kucakta yok yok yok. Göğsümu biraz tatlandirdim hatta. Yine yok. Çok yoruldum artik. Biberondan su içiyor ısıriyor ama memeye gelince yok. Göğüs kalkanı aldim taktım yine yok. Süt alerjisi var. Diyetteyim zaten. Ama bu gidişle memeden kesecem artık. Ek gıdayı yiyiyor. Aç bırakıyorum yine emmiyor. Sagip verdim öyle içiyor. Göğüslerim ağrıyor artık. Süt akiyor. Ne yapacam ben 😔