Kizlar 9 ay oldu doğum yapalı fakat hala şiş ve mor dikiş yerim doktoruma görselini attım keloid olmustur çıkartırız dedi . Nasıl bir işlem bu basına gelen var mı ? Sezaryenim çok zor geçmişti bu da zorlu birseyse kaldıramam yanımda kimsem yok gurbetteyim😞